marți, 8 octombrie 2013

IESIND CU O ALTA FEMEIE

Cu putin timp in urma am reusit să ies cu o altă femeie !
În realitate fusese ideea sotiei mele:
-Stim amândoi că o iubesti !- mi-a zis într-o zi, luându-mă prin surprindere.
-Viata este foarte scurta, dedica-i si ei putin timp.
- Dar eu te iubesc pe tine, am protestat.
-Stiu, dar o iubesti si pe ea, deasemenea.
Cealalta femeie pe care sotia mea dorea sa o vizitez era Mama mea, vaduva de câtiva ani. Din păcate, serviciul si copiii mei îmi permiteau sa o vizitez numai ocazional. În seara aceea am sunat-o sa o invit la cina si la un film.
- Ce s-a intamplat ? Esti bine ? m-a intrebat. (Mama mea este tipul de femeie pentru care un telefon târziu în noapte sau o invitatie surpriză sunt indicii de veste rea).
- Am crezut ca ar fi placut sa petrec ceva timp cu tine...Amandoi, singuri...Ce parere ai ?
Reflectand un moment, răspunse:
-Mi-ar plăcea foarte mult.
Vinerea aceea, in timp ce mergeam, dupa serviciu, sa o iau, ma simteam nervos, stiti, nervozitatea aceea care precede o intalnire... Si, pentru Dumnezeu, cand am ajuns, am constatat ca si ea era foarte emotionata ! Ma astepta in poarta, imbracata in vechiul ei palton. Îsi incretise parul si imbracase o rochie cu care sarbatorise ultima aniversare a căsătoriei. Fata ei iradia lumină, ca fata unui inger.
-Le-am spus prietenelor mele ca o sa ies cu fiul meu si au fost foarte emotionate - imi spuse urcand in masina.
Am fost la un restaurant nu foarte elegant, dar foarte primitor. În drum spre masa rezervată, Mama se sprijinea de bratul meu ca si cum ar fi fost "Prima Doamna a Natiunii".
Când ne-am asezat a trebuit sa-i citesc meniul. (Ochii ei puteau să vadă numai literele si cifrele mari). Pe la mijlocul antreurilor, mi-am ridicat privirea spre ea. De dincolo de masă, Mama ma  privea, cu un surâs nostalgic pe buze.
-Cand erai micut, eu eram cea care iti citea meniul. Iti amintesti?.
- Atunci, e momentul sa te relaxezi si sa-mi permiti sa-ti inapoiez favoarea, am raspuns.
In timpul cinei am avut o conversatie agreabila, nimic extraordinar, doar schimb de informatii despre vietile noastre. Am vorbit atata, ca am pierdut sirul.
- Voi iesi cu tine altadata, dar numai daca ma lasi sa te invit eu, spuse Mama.
Cand am dus-o acasa mi-a părut atât de rau ca ne desparteam...Am sarutat-o, am imbratisat-o si i-am spus cat o iubesc.
- Cum a fost intalnirea? a vrut sa stie sotia mea cand m-am intors in noaptea aceea.
-Foarte placuta, iti multumesc.. Mult mai plăcută decat mi-am imaginat, i-am răspuns, privind-o recunoscator.
Cateva zile mai tarziu Mama a murit din cauza unui infarct. Totul a fost atat de rapid, încât nu am putut face nimic. Dupa putin timp am primit un plic de la restaurantul în care cinasem cu Mama. Continea un biletel care spunea:
"Cina este plătită anticipat. Am fost aproape sigură ca nu voi mai reusi să vin la  următoarea întâlnire. Oricum, am platit pentru tine si sotia ta.  Niciodata nu îti vei putea închipui ce a însemnat noaptea aceea pentru mine.
TE IUBESC
Mama"

In acel moment am inteles cât de important este să spunem la timp TE IUBESC si sa le daruim fiintelor noastre dragi timpul pe care il merita.  Nimic in viata nu este mai important decat Dumnezeu si familia ta ! Acordă-le timp pentru ca ei nu pot astepta.

Daca Mama ta traieste, acordă-i atentia cuvenită !
Daca nu, aminteste-ti-o !
Daca vei trimite acest link http://kingared.blogspot.ro/2013/10/iesind-cu-o-alta-femeie.html, poate vei sensibiliza pe cineva care a uitat ce fiinta minunata este MAMA.
Si aminteste-ti mereu !
DUMNEZEU IARTA, DAR TIMPUL NU IARTA NICIODATA. NICI NU SE POATE INTOARCE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu