joi, 4 februarie 2010

PUTEREA VINDECĂTOARE A SOARELUI (II)

Astăzi Jackie îi ajută pe alţii să ia legătura cu îngerii lor păzitori şi să se vindece cu ajutorul îngerilor. Asemenea lui Jackie, femeia din următoarea povestire conduce şedinţe particulare de vindecare cu îngeri şi tot felul de şedinţe ca rezultat al vindecării sale cu ajutorul luminii Soarelui. Agie Hartfield se afla într-un punct mort din viaţa ei. Trecea printr-un divorţ dificil şi tatăl ei era bolnav. Pe deasupra, Angie a început să aibă crize însoţite de umflături dureroase şi dificultăţi respiratorii.


Simptomele lui Angie s-au înrăutăţit atît de mult, încît a ajuns la urgenţe. Rezultatele analizelor ei au arătat că suferă de o boală autoimună numită lupus eritematos sistemic. A început tratamentul cu steroizi şi i s-a spus să stea în casă cu draperiile trase, departe de lumina Soarelui. A devenit deprimată, nu mai putea mînca şi dormea cea mai mare parte a zilei,
Lesne de înţeles, fiicele ei erau foarte supărate de boala mamei lor, mai ales că şi bunicul lor era bolnav. Prin urmare, Angie a început să se roage. Ea povesteşte: "La început nu eram sigură pentru ce să mă rog. Îmi doream doar alinare şi aveam nevoie disperată de ajutor. Ştiam că am îngeri păzitori şi, în cele din urmă, i-am rugat să mă ajute. Ei m-au motivat să merg la librăria din cartier şi mi-au spus cu tărie să cumpăr cartea "Mesagerii" de Julia Ingram şi G. W. Hardin şi cartea lui Doreen, "Terapia cu îngeri". Mai întîi, am citit "Terapia cu îngeri" şi am stat şi am plîns cînd mi-am dat seama că nu sînt singură şi, cu ajutorul îngerilor mei, voi supravieţui acestei boli".
Mai departe, îngerii au călăuzit-o pe Angie să meargă la un doctor care folosea metode hemeopatice. Spre marea ei uşurare, noul medic i-a spus să renunţe la steroizi, şi a ajutat-o să lucreze astfel încît s-a produs o diminuare sănătoasă a simptomelor, învăţînd-o cum să se descurce cu ele.
Acest progres a încurajat-o pe Angie să vorbească cu îngerii mult mai des. Ei au inspirat-o cum să elimine obiceiurile nesănătoase din stilul ei de viaţă. Aceasta a avut ca rezultat o creştere a stimei de sine şi a încrederii în forţele proprii, lucru care a motivat-o mai departe pe Angie să se facă bine.
Îngerii au învăţat-o pe Angie să folosească afirmaţiile pozitive şi să se vizualizeze fericită şi sănătoasă. În curînd, a fost capabilă să oprească întreaga medicaţie, cu excepţia pastilelor anti-inflamatorii, pe care le folosea doar în cazuri extreme. (Va urma)
Prof. dr. DOREEN VIRTUE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu